Hei kaikille jotka pitävät koirista.
Minulla on 2 koiraa ja niiden  nimet ovat Timi ja Luke. Ne ovat rodultaan Collie ja Tipsu. isä lupasi ostaa minulle joululahjaksi koiranpennun ja se on pystykorva. Äiti sanoi että en saa tyttökoiraa mutta poikakoiran saan ja sen nimeksi tulee Jeppe.
Minä asun Oulussa ja siellä on kiva asua.
Asun kerrostalossa ja minulla on oma huone jossa on koirien julisteita ihan sikana!
Sitten minulla on oma tietokone jossa on taustakuvana koirieni kuvat.
Mulla on sairaan iso vaatekaappi siellä on koirapaitoja ja koirilleni myös vaatteita. Tipsulle on musta villapaita jossa on iso pääkallo xD Colliella on musta pitkä sadeasu. käytin eilen Lukea ulkona ja mun naapurissa asuu kauhee Diiva sillä on samanlainen  koira kun mulla ja se on Tipsu ja sen nimi on Puppe.

T: Annika/eläinfani